Slots, live casino, bets and much more at https://carriagemuseumlibrary.org/
Kapow Casino byder på en skatkammer af over 500 betagende spil, fra klassiske slots til moderne videospil og progressive jackpots, der kan forvandle dine spildrømme til virkelighed.

Afsluttede projekter


MobiSticks

Formål
Projektet ønskede at udforske mulighederne med at anvende 2D-koder i undervisning og formidling. MobiSticks er 2D-koder, som scannes med kameraet på en mobiltelefon og henviser til en hjemmeside eller et materiale (tekst, lyd, billede, video, pdf-fil).

Læs mere: MobiSticks


MobiSticks på Arbejde

Formål
Formålet med projektet var at afprøve MobiSticks-koder i en virksomhedsrelateret sammenhæng. MobiSticks er 2D-koder, som scannes med kameraet på en mobiltelefon og henviser til en hjemmeside eller et materiale (tekst, lyd, billede, video, pdf-fil).

Læs mere: MobiSticks på Arbejde


MobiDic - Den Mobile Ordbog

Formål
Formålet med projektet var at udvikle mini-ordbøger til udenlandske arbejdstagere. Ordbøgerne er til arbejdstagere, som taler polsk, tysk eller engelsk.

Læs mere: MobiDic - Den Mobile Ordbog


dsa-com

Formål
Projektets mål var at styrke undervisningen på indvandrerområdet ved at udvikle et webbaseret læ­rings­univers (dsa-com – dansk som andetsprog-community). Læringsuniverset skulle omfatte fjernundervisnings­materialer til undervisning i dansk som andetsprog og mulighed for kommunikation og vidensdeling.

Læs mere: dsa-com


Det Mobile Sproglaboratorium

Formål
Formålet med projektet var at udvikle et mobilt sproglaboratorium.Laboratoriets sigte er at tilbyde voksnetosprogede nye muligheder for tilegnelse af dansk hverdags- og arbejdssamtale, f.eks. samtaler i børnehaven, med naboer, på arbejdspladsen, i kantinen, med arbejdsgiveren og med kunder.

Læs mere: Det Mobile Sproglaboratorium


Dansk Dagligliv på Video (DDV)

Formål
Projektets formål var at udvikle et materiale til at formidle en grundlæggende forståelse for, hvad det vil sige at være dansker. Målgruppen for materialet er etniske minoriteter med begrænset kontakt til danskere og dansk dagligliv.

Læs mere: Dansk Dagligliv på Video (DDV)


Undervisningsteknologi i Bevægelse

Formål
Formålet med projektet var at opkvalificere lærere til at bruge teknologi i undervisningen, til at afprøve digitale materialer og værktøjer på forskellige målgrupper samt til at opsamle og udbrede erfaringer.

Læs mere: Undervisningsteknologi i Bevægelse


Stol på ingen! - Rænkespil i Kongens Kolding

Formål
I ”Stol på ingen!” blev der udviklet en digital renæssancekrimi.  Målet var at skabe en blanding af en anderledes historisk byvandring og en dramatisk krimifortælling, hvor brugeren selv er detektiven, der samler trådene i opklaringen af krimiens gåder ved hjælp sin mobiltelefon.

Læs mere: Stol på ingen! - Rænkespil i Kongens Kolding


Mobil Efteruddannelse

Formål
Mobil Efteruddannelse havde til formål at udvikle og afprøve innovative uddannelsesforløb baseret på digitale værktøjer. Målgruppen var medarbejdere i små og mellemstore virksomheder i Region Syddanmark. Ved at bruge de digitale værktøjer fik regionens virksomheder mulighed for at tilbyde deres medarbejdere en kompetenceudvikling, der imødekommer behovene for praksisnær, fleksibel og livslang læring.

Læs mere: Mobil Efteruddannelse


Online Dansk

Formål
Online Dansk udviklede et e-læringsmateriale til brug for læring af dansk som andetsprog. Det retter sig mod udenlandske arbejdstagere og deres familier.

Læs mere: Online Dansk


Det Mobile Vejle

Formål
Det Mobile Vejle er et netværk, som VIFIN i 2008 har taget initiativ til at danne på baggrund af de erfaringer, vi har opnået med mobiltelefoner og læring i en række projekter.

Платформы, предлагающие кредит 24/7 в Украине, работают круглосуточно. Вы можете получить кредит 24/7 прямо на свою банковскую карту.

Læs mere: Det Mobile Vejle


Challenges of the Region: Depopulation Control, Development – best practices (DeCoDe)

Formål
Formålet med projektet er at udveksle strategier og gode praksisser omkring affolkningsproblematikker og diskutere, hvordan yderområder kan gøres attraktive.

Læs mere: Challenges of the Region: Depopulation Control, Development – best practices (DeCoDe)


ARTEM


Formål
I ARTEM-projektet udvikles et nytænkende træningsforløb, der sigter mod at styrke interkulturelle kompetencer hos fagfolk eller frivillige, der arbejder med flygtninge/indvandrere, og mod at fremme kompetencer hos flygtninge/indvandrere, så de bedre kan inkluderes i deres nye lokalsamfund.

Læs mere: ARTEM


D-Learning

 

Formål
Designtænkning anvendes normalt som metode til praktisk og kreativ løsning af problemer. D-Learning (Design Thinking as a Means to innovative Product Development in Adult Learning) vil tilpasse og overføre metodikken fra designtænkning til voksenuddannelsesinstitutioner.

Læs mere: D-Learning


PRISMA


Formål
Formålet med PRISMA (Participation Rather Than Integration of Migrant Communities in Adult Learning) er at diskutere og udveksle god praksis i forhold til aktiv, strategisk inddragelse af flygtninge og indvandrere i planlægningen af undervisningen på voksenuddannelsesområdet.

Læs mere: PRISMA


EU Awareness

 

 

 


Formål
Projektet ønsker at styrke det europæiske medborgerskab ved at få en bedre forståelse af borgernes EU-skepsis samt oplyse og skabe debat om EU.

Læs mere: EU Awareness


Stronger Together - Prevention of Radicalization in Schools

Formål
Stronger Together – Prevention of Radicalization in Schools vil hjælpe med at forebygge radikalisering blandt elever i 10-12-årsalderen ved at udvikle et undervisningsmateriale, der består af fem moduler og et digitalt brætspil.

Læs mere: Stronger Together - Prevention of Radicalization in Schools


KNOW-HUBs

Formål
Projektet videreudvikler og tester konceptet ”3M: Mødested, Mediator, Motor” som en metode til at gøre voksenuddannelsescentre til videns- og innovationscentre i landdistrikter.

Læs mere: KNOW-HUBs


Skolen for alle

 

www.skolenforalle.dk

Formål
”Skolen for alle” er et pilotprojekt, der har fokus på forældre, som har dansk som andetsprog, og som har børn, der går eller skal gå i skole. Projektet skal støtte forældrene i at forstå den danske skolemodel og i at kommunikere med skolen. 

Læs mere: Skolen for alle


AMARE-EU



Formål
AMARE-EU (Adoption of Multicultural Approaches towards Resilience Enhancement in EU) har til formål at skabe opmærksomhed om byers resiliens og udvikle konkrete løsninger til at involvere og informere de borgere, der grundet sociale, sproglige, økonomiske og kulturelle faktorer er i alvorlig risiko i tilfælde af en naturkatastrofe.

Læs mere: AMARE-EU


CRISCO

 

Formål
Formålet med CRISCO (Crossroad of the Regions – fostering involvement of all citizens in local life to improve social cohesion) er at skabe og inspirere til initiativer, der kan fremme social inklusion, ved at styrke den gensidige forståelse og interkulturelle dialog, bl.a. gennem en højere grad af involvering af alle borgere i lokalsamfundet.

Læs mere: CRISCO


The Learning Society

Formål
Formålet med projektet er at etablere et tværsektorielt og tværregionalt samarbejde mellem partnere i Island, Norge, Danmark og Estland. Partnerne vil eksperimentere med at udvikle nye, resiliente og mere fleksible og justerbare læringsformater, som passer til det fremtidige samfunds forhold, hvor livslang læring er endnu mere nødvendig, end det er i dag.

Læs mere: The Learning Society


EPICURO

Formål
EPICURO (European Partnership for Innovative Cities within an Urban Resilience Outlook) er et projekt, der vil styrke byers resiliens, bl.a. med udgangspunkt i FN’s internationale strategi for katastrofereduktion.

Læs mere: EPICURO


Welcome

Formål

Formålet med projektet Welcome (Welcome to Universities and Higher Education) er skabe bedre adgang til længere videregående uddannelser for flygtninge, som allerede har uddannelse eller kvalifikationer fra deres hjemlande. 

Læs mere: Welcome


ELAINE

Formål
Formålet med ELAINE (European Local Authorities Integration Network) er via konferencer at udveksle erfaringer og best practices både lokalt, nationalt og internationalt inden for forskellige emner på integrationsområdet. 

Læs mere: ELAINE

Kontakt

  • Skolegade 1, 7100 Vejle
  • +45 7681 3882
  • 579 80 06 36 13 35
  • 29 18 99 00

Vælg sprog

Søg i VIFIN

Tillad cookies

EU e-Privacy Directive

Denne side bruger cookies til bl.a. at godkende brugere der skal logge ind og navigation. Klik 'Ja tak' for at acceptere, ellers klik 'Nej tak'.

Mere om EUs Persondataforordning

Du har afvist at gemme cookies. Du kan lave denne beslutning om.

Du har tilladt at vores hjemmeside gemmer cookies. Denne beslutning kan du lave om.

VIFINs Persondatapolitik

Læs VIFINs politik for datahåndtering her.